Wish ~ Sitesinde Alışveriş - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wish ~ Sitesinde Alışveriş

Share This

Merhabalar ~~

Çok severek kullandığım 'Wish' sitesi hakkında bilgi vermek ve aldığım bazı ürünlerden bahsetmek istiyorum bugün.
Wish ağırlıklı olarak uzak doğu ürünlerinin bulunduğu bir site , ne ararsanız mevcut. Bir nevi Aliexpress sitesine benziyor . Aynışekilde aldığınız ürünler biraz uzun zamanda elinize ulaşıyor . Yaklaşık olarak bir ayda falan :) Ama ürü çeşitliliği ve Türkiye'de bulamayacağımız bir çok ürünü barındırdığı için baya cazip geliyor bana . Güvenli ve de Türkçe kullanabiliyorsunuz , fiyatlarda TL olarak hesaplandığı için kolay bir kullanıma sahip. Eskiden daha çok kullanıyordum baya uyguna çok güzel ürünler alabiliyordum ama şimdi doların yükselmesi sebebiyle daha az kullanıyorum . Biraz pahalı olmaya başladı gibi ama aslında her şey pahalandığı için aslında pek bir şey fark etmiyor. Aynı ürünler Türkiye de daha pahalı maalesef... Yinede bakmak isteyebilirsiniz :) Her tarz da milyonlarca çeşit model mevcut..

Neler Almışım Bir Bakalım :) 


PİG-NOSE CLEAR : Bu ürün bizim kullandığımız siyah nokta bantlarına benziyor , sadece bu 3 aşamalı versiyonu. Öncesi ve sonrası da mevcut olduğu için daha çok kullanışlı ve cilde zarar vermiyor. 5 paketini yaklaşık olarak 10 TL civarı bir fiyata almıştım sanırım

COLLAGEN CRYSTAL EYE MASK : Bu ürün de göz altları kararma ve kırışıklar için kullanılan bir ürün , ilk defa denemedim bilemiyorum işe yaradı mı yoksa yaramadı mı :D Ama ilerleyen zamanlarda etkisini gösterecektir sanırım. Tek kullanımda işe yarayan bir ürün henüz bildiğim kadarıyla icat edilmedi :)) Fiyatı da 5 paketi 12 TL (Denemek için gayet uygun bir fiyat )

Vazgeçilmezlerimin başında olan ürünlerden , tabi ki de Nail Art ürünleri. Tırnaklarımıza değişiklik katmak için kullandığım bir ürün ve gayet uygun bir fiyata sahip 30 parça ( 30 değişik renk) 12 TL :) Ayrıca söylediğim fiyatlara kargo dahil :D Çok iyi değil mi ?

Bu tayt ise kış aylarında vazgeçilmez. Gerçekten o kadar sıcak tutuyor ki ben bunu Trabzon da tüm kış giydim düşünün yani. İçi tam resimdeki gibi olmasa da yünlü ve ısıtıyor kullanımı çok rahat ve hoş. Fiyatı ise 20 TL civarıydı sanırım

TOTORO PEN BAG : kalemliğin tatlılığına diyecek lafım yok zaten :) Bu da 15-20 TL arası bir şeydi. Gayet sevimli ve kullanışlı 

Çok sevimli bir ürün ancak bana biraz kısa oldu :) sanırım bacak boyum biraz uzun kaçtı . Alacak olanlar için önceden uyarayım minyon tipliyseniz tercih edin :D kısa ve ince bacaklar için mükemmel olacaktır. Fiyatı : 10-15 TL arası değişiyor.

Pasaport kılıfım oluyor kendileri de :) Aldığım günden beni içinde duruyor ve hiç çıkarmadım ^^
Fiyat :15 TL

BRİGHT FLOWER CRYSTAL : Buna benzer bir ismi var :) ama bayıldım diyebilirim , tipine zaten aşık oldum o kadar sevimli ki. Kullanımı da güzel günlük kullanımlar için. Doğal bir görünüm veriyor hafiften de parlatıyor. Kendisini şu an kardeşime kaptırmış olsam da arada ödünç alıp kullanıyorum :D Fiyatı 12 TL

Çok sevimli kendisi , internette reklamlarını tanıtımlarını gördüğüm anda almak istemişim ve burada karşıma çıkınca hemen sipariş verdim ama maalesef o kadar çok kullanamadım çünkü yumuşak kısmıyla iki sefer oynasanız hemencik tüy toz kapıyor ve çok çabuk kirleniyor :) Kullanmak için yapılmamış bence sadece süs :) Fiyat:12 TL

Bu kabımı baya bir uzun süre kullandım :) Baya sevmiştim ama tabi bir süre sonra ömrü doldu ve vedalaştık kendisiyle ^^ Fiyatı :12 TL

Gördüğünüz üzere arkadaşlar fiyatları gerçekten Türkiye fiyatlarına göre uygun ürünler ama tabi ki pahalı olanları da mevcut . Özellikle giyim bize göre pahalıya geliyor. Sadece bu tarz küçük ürünler için değerlendirilebilir. İyice karıştırıp bakmak gerek :) bir ürün birden fazla mağaza sahibi tarafından satıldığı için benzer ürünlerin fiyatları mutlaka incelenmeli ve en uygunu bulunmalı . Bir de aldığınız ürünün açıklama ve ürün ismi iyice okunup alınmalı . Neyi satın aldığınızı iyi anlayın yani çünkü bazen fırça resimleri olur hemen atlarsınız ama açıklamada fırça temizleme aparatı yazar falan , bunlara dikkat etmek gerek. 

Bu günlük bu kadar ^^ Görüşmek üzere . . . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages