Wish ~ Jel Oje Seti ( UV) - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Wish ~ Jel Oje Seti ( UV)

Share This
Merhaba arkadalar :)
Bugün size sürekli kullandığım bir alışveriş sitesinden aldığım yeni ürünümden bahsetmek istiyorum :) Bu ürünü uzun zamandır istiyordum aslında ama birazcık pahalı olduğu için bir süredir erteliyordum almayı ama en son dayanamadım ve siparişimi verdim ^^
Setimiz budur :) Bildiğimiz oje gibi görünse de aslında bildiğimizden baya farklı . UV Jel oje diye geçiyor kendisi ve tanışmamız 2 yıl önce gittiğim Kore seyahatimde oldu . Bunun bizim bildiğimiz klasik ojelerden farkı ise ojeyi sürdüğümüz zaman kendi kendine değil de resimde gördüğümüz büyük beyaz makine ile kurutmamız gerektiği çünkü diğer türlü kurumuyor  :))
Peki sorumuz şu ; neden bunu kullanalım bizim klasik ojelerimiz kendi kendine kuruyor bide niye buna bu kadar para verelim ?
Cevabımız ise çok basit ; bir resimle anlatayım :)
Çok daha profesyonel yapılmış bir nail art değil mi ? Pürüzsüz .( Laf aramızda resimdeki tırnaklarda yaklaşık 15-20 kat oje benzeri şeyler mevcut ve yapımı da 1,5 saatten fazla sürdü, fiyat olarak da yanlış hatırlamıyorsam 80 dolar civarıydı. Her seferinde bu meblayı vermektense seti satın almayı tercih ettim tabi ki :) ).  Ve en güzel yanı siz çıkartana kadar da tırnaklarınızdan çıkmıyor :) Görmüş olduğunuz bu ojeleri ben inat edip çıkarmamıştım çünkü Kore seyahatim bittiğinde geriye bana bunlar kalmıştı ve ayrılmak istememiştim ama bir ay sonra hala çıkmayınca yeter dedim :) vedalaşma vakti geldi :D Özetlemek gerekirse gerçekten profesyonel nail art yapmak isteyenler için gerçekten kullanışlı ve eğlenceli bir set , değişik süslemeler yaparak kolayca kurutup şık görünümler kazanmak için birebir. 
Peki nasıl kullanacağız ; 
  • İlk adımımız tırnaklarımızı törpü vb aygıtlar yardımıysa üst yüzeyini düzeltip temizliyoruz . Sonrasında setimizde bulunan '' Base Coat '' yazan şişeden zemin katımızı sürüyoruz
  • 1-3 dakika makinemiz da kurutuyoruz
  • Sonrasında istediğiniz renk ojeyi sürüp tekrar makine ile kurutuyoruz.
  • İstediğiniz süslemeyi , rengi,şekli yaptıktan sonra her katmanda kurutup bir diğerine öyle geçeceğiz unutmayın.
  • İşlemin en sonunda da '' Top Coat '' isimli şişeyi ( en üst katman ) uygulayıp kurutuyorsunuz ve işlem tamam :) Yeni tırnaklarınızın tadını çıkarın :-*
Son olarak ekleyeyim bu setin fiyatı Wish sitesinde ortalama 100-200 tl aralığında. Setin içeriğindekilere göre fiyatı değişiyor doğal olarak. Sürekli kullanacağınız bir set olduğu için bir seferlik paraya kıyılabilir :))
Öpüyorum canlar görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages