Kore Dizileri-İzleme Listem - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Kore Dizileri-İzleme Listem

Share This
Merhabalar arkadaşlar , size en sevdiklerim ve tavsiyelerimi bugün paylaşacağım. Bu liste yıllar geçse de hatırımda kalanlar olarak en özel ve benim için en güzel dizilerdir. Bir çoğunu hala sıkıldıkça açar güzel sahnelerini izler anımsarım. Kore dizilerini merak ediyorsanız , nerden başlasam diyorsanız bunlar güzel bir başlangıç olacaktır diye düşünüyorum :)
Bu dizileri o kadar çok övgüyle tavsiye ediyorum ki herkese sanırsanız ki yapımcısı benim :D 

While you were sleeping



Türü: Dram , fantastik, romantik , komedi

The legend of the blue sea




Türü: Dram , fantastik, romantik , komedi

Healer


Hala sıkıldıkça açıp açıp izlediğim bir dizidir  . Yerini kimselere veremem :) Benim için çok tatlış ve özel bir dizi.

Türü : Aksiyon, dram, gerilim, romantik, komedi

Bride of the water god


Bunun tadı da bir başkaydı hani :)

Türü: Dram , fantastik, romantik , komedi

Goblin


Kesinlikle izlemeli ...

Türü: Dram , fantastik, romantik , komedi

A korean odyssey



Türü: Dram , fantastik, romantik , komedi, korku, tarih

Weightlifting fairy kim book joo


Sevimli ve eğlenceli :)

Türü: romantik, komedi, spor, gen

Descantes of the sun


Buda bir diğer bestim 💖💖 Vazgeçilmezim

Türü: Romantik, komedi, dram, gerilim, aksiyon

Faith



Türü: aksiyon, savaş, dram, tarih, romantik

The masters sun 



Türü: fantastik, romantik, komedi, gerilim, gizem

The moon embracing the sun


Ağır dram içerir ama efsanevi bir aşk hikayesidir .

Türü: dram, fantastik, romantik. tarih

Beautiful spy



Türü: romantik, komedi

Love Rain


Hoş bir aşk dizisi daha...

Türü: dram, romantik


İlerleyen zamanlarda dizilerin ayrıntılı paylaşımlarını da yapacağım :) Görüşmek dileğiyle . . . 

8 yorum:

  1. modern kore dizilerini pek fazla izlemiyom,iki tane tarihi kore dizisi var,onları da pek izlemedim..yanlız healer,deki erkek oyuncuyu imparatoriçe ki,deki imparatora benzettim..o mu acaba?🤔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hım tamam Ji Chang-wook'muş oymuş..✔😊

      Sil
    2. aynen o :) Benim sevdiğim bir oyuncudur. İmparatoriçe ki'yide ben izleyemedim çok bölümlü dizileri izlemekten korkuyorum :D
      Genelde başladığım diziyi 2-3 günde bitiririm çünkü dayanamam.
      Tarihi dizi seviyorsanız o zaman Faith'i önerebilirim bu listeden. Diğeri sizin için fazla aşksal olabilir sıkılabilirsiniz.

      Sil
  2. Listeme alayım ama ne zaman izlerim bilemedim :)

    YanıtlaSil
  3. hımmm, eskileriö izlememişim, daha çok yenileri izlemişim. saol, dizi bulamayınca seçeriim :)

    YanıtlaSil
  4. heey fulya noldu yaa kapattı mı blogunu, sen de yok oldun amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız kardeşimle blogları birleştirdik :) ayrı gayrı takılmayalım dedik
      artık buradayız---> www.hayalistic.com

      Sil
  5. Tatilde değerlendireceğim bu listeyi school 2017 'e başladım fakat daha bitmedi öneriler için sağol ☁

    YanıtlaSil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages