W ~ Two Worlds ~Dizi Yorumu - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

W ~ Two Worlds ~Dizi Yorumu

Share This
Merhabalar ~~
Biliyorum bu diziyi izlemekte çoook geç kaldım ama :) Benim birazcık takıntım var sanırım ; çok fazla beğeni ve yorum alan dizileri izlemekte çok zorlanıyorum . Sanırım bunun sebebi de çok fazla beklentiye kapılıp sonunda hayal kırıklığı yaşamaktan korkmam olabilir. Ama sonunda tabularımı kırıp izledim ve o kadar pişmanım ki daha önceden izlemediğim için :)



Konusu aslında izlemememdeki büyük etkenlerden biriydi çünkü tamamen hayal ürünü bir dünyadaki adama aşık olmak nasıl mutlu son olabilir ki diye düşünüyordum ve laf aramızda mutsuz sonlu filmleri de izlemiyorum :) Bu da bir diğer takıntım. ( Ne çok takıntım varmış :D ) Neyse konumuza dönelim ^^ Dizi, 30'lu yaşlarının başlarındaki , Seul'de yaşayan ama birbirine paralel olan farklı boyutlarda yaşayan bir çiftimizi konu alıyor . Bir diğer deyişle baş rol erkek karakterimiz bir Webtoon (çizgi roman ) karakteri. 

İlk bölümden son bölüme kadar sizi alıp götürüyor ve konusu kurgusu her bölümde sizi hayran bırakıyor diyebilirim. Fantastik tarz sevenler için bence kesinlikle izlenmesi gerekenler arasında bir film. Başlamadan önce bende baya bir blog gezip yorumları okuyup öyle başlamıştım emin olamadığım için ve genelde sonlara doğru biraz temponun düştüğünden bahsedilmişti , bana sorarsanız son anına kadar heyecanla ve sabırsızlıkla geçtim bölümleri. Tabi bir kaç kısma bende biraz ayar oldum '' Yeteerr artık şu nalet adamdan bir kurtulalım '' dedim ama :D Bunlar tuzu biberi tabiki... 

                                             Lee Jong Suk~~Kang Chul 
 18 yaşındayken Olimpiyatlarda altın madalya kazanmış eski bir atıcı ve kendi çabası ile zengin olmuş olan Kang-Chul karakterini canlandırmaktadır. O, bir girişim şirketi kurar ve 800 Milyar Won (687 milyon Dolar) mal varlığına sahip olur. Onun karakteri, soğukkanlı bir dahi, adil ve çekici birisidir. O, aslında bir Webtoon’da yer alan bir karakterdir. Hayatına Oh Yeon Joo 'nun girmesiyle iyice karmaşaya dönen hayatını düzene sokmaya ve varoluş sebebini anlamaya çalışır.

Kendisi izlediğim 2 veya 3. dizim ama baya sevdim yani çok başarılı , gerçekten de bir çizgi roman için tasarlanmış baş karakter muhteşemliğine sahip bir performans...

                                            Han Hyo Joo~~Oh Yeon Joo
Kardiyoloji asistanı olan Doktor Oh Yeon-Joo karakterini canlandırmaktadır. Onun karakteri, yüce gönüllü ve cana yakın birisidir. Onun babası ünlü bir çizgi roman tasarımcısıdır. Bir gün, babasından bir haber alamaz ve bunun üzerine babasına bakmak için onun atölyesine gider. Orada garip bir şey yaşar ve kanlar içinde yerde yatan bir adamla (Lee Jong-Suk) karşılaşır. Sonrasında kendisini bir sürü farklı ve tuhaf olaylar içerisinde bulur. Tahmin edildiği gibi Webtoon kahramanımıza da gönlünü kaptıracak ilerleyen zamanlarda :) 

Güzel bir ikili olduklarını düşünüyorum :) hele ki bazı sahneleri vardı kıskançlıktan bizi deliye çevirdiler. 

                                          Lee Si Un~~Park Soo Bong
Yeon Joo'nun babasının asistanıdır. Bu dizimizin komik eğlenceli karakteri de bu sanırım . Tepkileri mimikleriyle şapşik karakterimiz beni baya bir elendirdi. Öyle anlar geliyor ki yaptıkları hareketlerine gülmek için bir kaç sefer geri sarıp izliyorsunuz. Hele ki giydiği saçma sapan , zamanla ve durumla alakasız kıyafetleri :D 


                                        Jeong Eu Gene~~Yoon So Hee
Kang Chul'un hem sekreteri hemde asistanıdır. Beklediğim gibi çok entrikalı veya ağlak zırlak yan karakter tiripleri yoktu :) En sevdiğim olay çünkü o senaryolardan baya bir sıkıldım artık. Dizi de pek fazlada bir etkisi rolü yoktu açıkçası , sanki sırf alışkanlıktır ikinci bayan karakterde olsun diye yapılmış gibi. Olmasa da olur yani eksikliğini hissetmezsiniz. Yinede tabi kendince bir şeyler katmıştır benim aklımda kalmamış da olabilir.


                                       Lee Tae Hwan~~Seo Do Yoon
Kang Chul'un koruması ve arkadaşı. Bu ikisinin arkadaşlığı,güven bağları ve birbirlerine bağlılığı benim baya bir hoşuma gitti. Her zaman yanında ve yardımına hazırdı, keşke bu karakter içinde güzel ve hoş bir mutlu son görebilseydik hoş olurdu bence..


Şimdi en sevdiğim kısım :) Dizide aklımızda kalan güzel sahneler :

Komik bir andı aslında romantiklikten ziyade :D 

Bu romantik olan versiyonu ^^

Veeee gerçekten komik ve eğlenceli sonrasında da ekşınların girdiği bir başka an ... ( yanlış düşünmeyin ama masumane ekşınlar :D )

<3 <3 <3 <3 <3

Şu sevimlilik kısımlarına ise ölmemek elde değil :) Beyimiz bir kitap bulmuş sevgililerin yapması gereken sevimli şeylerin olduğu , beğenip onları yapıyorlar. Bizim beylere de lazım böyle bir kitap :D


Burada da basılıyorlardı ya ne yapacaklarını şaşırıp şapşik hallere giriyorlardı :) çok eğlenceli
Kitabın bize verdiği ödevlere devam :)

 Bu sahneyi gördüğüme sevineceğimi hiç sanmazdım :)))

 Göz kırpmalarımız zaten dizinin olmazsa olmaz parçası yani
Happy Ending <3  Deeermişim :) Böyle olsa çok hoş olurdu ama 


Genel olarak son kez yorumlamam gerekirse kızın babası ve katil arasındaki muhabbetler dönemi gerçekten yoruldum evet :) Artık öldürün şu katili bir kurtulamadınız dedim yani . Bu arada bahsetmedim sanırım ; katil deyip durduğum çizgi romanda kızımızın babasının tasarlamış olduğu , tek amacı oğlumuzun ailesi olan herkesi öldürmeye modlanmış duygusuz ve kişiliksiz olan karakter. Bu karakter gerçekten baya bir uğraştırıyor bizi. 

Senaryo da klasikleşmiş şeyler çok fazla mevcut değil , ufak tefek sorunlar, kötü zamanlar yaşasalar da bunlar kısa zamanlar da çözülüyor yani 3-5 bölüm beklemiyorsunuz ayrılıkların veya kötü olayların çözüme kavuşması için. Özetlemek gerekirse ; akıcı, sürükleyici, mükemmel kurgulanmış ve özellikle sonu mükemmel bağlanmış , soluksuz izleyeceğiniz ve favorilerinize girecek bir dizi. Ben ekledim favorilerime ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages