Korece Uygulamalarım :) - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Korece Uygulamalarım :)

Share This
Merhaba gençlik:)
Daha önce size kullandığım korece kitaplarımdan bahsetmiştim ve devamı gelecek demiştim ya :) işte o devamını  bugün yazayım dedim. Bu sefer de telefonda kullandığım uygululamaları sizinle paylaşıyım o zaman. En güzeli en sona saklıyorum o ayrı ^^ Biraz heycanlı olsun degil mi ?
Hmm aslında telefonumda yüklü olan bir çok uygulama var ve ben hepsini size anlatayım diyordum ama sonra düşününce bir çoğunun gereksiz olduğunu farkettim. Sanırım hepsinin ismini belirtsem ve yalnizca en sevdiğim ve genellikle kullandıklarımı anlatsam daha yararlı olur diye düşündüm. Tabiki bu paylaştıklarımla ilgili merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz yine özet bir bilgi veririm:)




İşte bunlar telefonumda bulunan ama çoğunu kullanmadığım uygulamalarım. İsim olarak bulunsunlar belki benim sevmediğimi siz seversiniz belli olmaz yani :) Ben size şu an en sevdigim uygulamalari anlatayım. 


 13 nolu ugulamamız MEMRİSE :müthiş bir şey.İlk önce ondan başlıyım çünkü en çok severek kullandığım uygulama bu sanırım. İçerisi bildiğiniz bir korece kaynak seli :) Türkçe kaynaklarda mevcut üstelik ama ben pek onları tercih etmedim . İngilizce olanlar çok daha başarılı ve daha gelişmiş :) Hemde ingilizce olarak bulmak daha kolay , bir çok ülke kullanabildiği için  olanları daha çok sayıda kaynak mevcut.

 Buda içinden bir resim :) Kullanması çok kolay ve pratik yapmak için birebir . . .

Gördüğünüz gibi bu şekilde bir panel açılıyor , sadece kelimeleri öğretip bırakmıyor yani. Aynı zamanda öğrendiğin kelimeleri de unutmayasın diye seni düşünüp tekrar etmeni sağlıyor :) Çok sevimli degil mi ?
Tavsiye ederim ;)

5 nolu uygulama KOREAN: Beğendiğim bir diğer uygulama ,yarı ücretli bir program olmasına rağmen ücretsiz olan kısımları bize yetiyor da artıyor bile. günlük olarak dersler geliyor ve haftalık olarak da teste tabi tutuluyorsun :)  Ayni oyun oynar gibi ilerliyorsunuz , öğreniyorsunuz ve tekrar ediyorsunuz . . . Çok eğlenceli görünmüyor mu size de :D


8 nolu uygulamam LEARN ENGLİSH FOR TOPİK :Bu da genelde kelime öğretmeye odaklı ve TOPİK sınavına hazırlayıcı nitelikte. Türkçe olması bizim için bir avantaj , sade ve gayet anlaşılır bir uygulama. Sıfatlar ve kelimeler olarak gruplandırılmış , aşama aşama ilerliyorsunuz :) Kolay bir uygulama yani deneyin. Seversiniz



14 nolu uygulama UNLOCK KOREAN : Bu oldukça kullanışlı bir uygulama. Neden diye sorarsanız çok basit çünkü bu uygulamayı kullanmanız için boş vaktim olsun da açıp çalışayım demenize gerek yok :D Bir kere açtınız mı ? Ondan sonra her telefon açıp kapattığınızda ( tuş kilidinden bahsediyorum ) bu uygulama yanda göründüğü şekilde telefonunuzun ekranına çıkıyor ve size hatırlatıyor kendisinin varlığını :D Yani her telefonu elinize aldığınızda bir kelime öğrenseniz kardır . Tek kötü yanı ise malesef İngilizce ama şöyle düşünün en azından hem İngilizce hem Korece kelimeler öğreneceksiniz :D Tabi birazcık İngilizce bilginizin olması gerek . . .




15 nolu uygulama KELİME CALIŞTIRICISI : İsminden de anlaşıldığı üzere hem Türkçe hemde kelime öğretiyor :D
Yanda da açıkça görünüyor ki her seviyeye göre kelimeler guruplandırılmış . Ayrıca sadece seviyeye göre değil işimize yarayacak bir çok alanda kullanacağımız kelimelere göre de ayrılmış. Yani anlayacağınız inanılmaz bir kelime bankası diyebilirim..




7 nolu uygulamam TOPİK ONE : Bu ise diğer Topik uygulamamın ingilizce versiyonu ve biraz daha ciddi versiyonu :) Burada gerçek sınav gibi bütün aşamalara hazırlanabilirsiniz , testler çözebilirsiniz . En azından kendinizi denersiniz :) Pek kolay değil açıkçası... 

6 nolu uygulamam KORECE FUN EASY LEARN : Çok severek kullandığım bir kelime öğrenme uygulaması. İsmine aldanmayın Türkçe bir uygulama. Eğlenceli ve çok kolay, önce öğretiyor sonrada yazılışını Türkçesini sana soruyor :D kesinlikle tavsiye ederim. Biz kardeşimle hep kullanırız ve hatta yarışırız hangimiz daha çabuk ve daha iyi dereceyle bitirecek diye ^^
İşte bunlar genelde kullandığım uygulamalarım. Ayrıntılı olarak anlatmadıklarım da var :) Siz merak edip indirip bakabilirsiniz onlarda fena değiller ama ben genelde bu bahsettiklerimi kullanıyorum. 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) Kafanıza takılan bir soru olursa her zaman bana yazabilirsiniz. . .
SEVGİYLE KALIN :D


KOREYE SON 186 GÜN  . . .








3 yorum:

  1. bilgisayardan öğrenebileceğimiz bi site var mı önerdiğin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.koreanwikiproject.com/wiki/TTMIK_Lessons
      Burayi tavsiye ederim 7 seviyeye kadar ( ki o da baya iyi bir bilgi demek ) türkçeye çevirilmiş. Çok güzel anlatılmış :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages