Korece Kelime Bilgisi ( Fiiller ) - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Korece Kelime Bilgisi ( Fiiller )

Share This


Merhaba arkadaşlar :)
Korece bazı kelimeleri sizinle paylaşmak istedim . Bunlar genellikle işimize yarayacak bilmemiz gereken kelimeler. Resimleri de normalde kullandığım bir kaynaktan sizin için derleyip düzenledim :) Kaynak normalde İngilizce bu yüzden biraz işlem gördü yani :D Umarim faydası olur sizlere de , benim hoşuma gitme sebebi resimli olarak öğretmeyi amaçlamasıydı. Çünkü okuyup geçsek belki aklımızda kalmaz ama resimli bir şekilde görürsek hatırlamamız ve kafamıza yerleşmesi daha kolay olur diye düşünüyorum. Bunun gibi bir kaç tane daha hazırladım yavaş yavaş sizlerle paylaşacağım . Şimdilik bunları öğrenin vee kelime kutularınıza atın. . . Her gün 8 tane kelime öğrenmek demek ayda 240 kelime demek :D Ben size her gün bu şekilde paylaşmaya devam edeceğim. Aklınıza bir şey takılırsa lütfen sorun. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. Hoşçakalııınn..


울다: Ağlamak
웃다: Gülmek
가다: Gitmek
오다: Gelmek
쓰다: Yazmak
보다: Görmek
듣다: Dinlemek
열다: Açmak
닫다: Kapatmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages