Koreye Yolculuk Anıımmm :D - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Koreye Yolculuk Anıımmm :D

Share This

    Merhaba arkadaşlar :) Bugün yine sizlere Kore seyahatimle ilgili bir şeyler anlatmak istiyorum.  Tabiki bunu bolca resimle anlatıcam. Hem siz sıkılmayın hemde bazı şeyleri görmek hoşunuza gidecektir diye düşünüyorum .Aslında ilk yazım bu olmalıydı sanırım , Kore'ye ulaşım nasıl ?
     Ben kendi ulaşım maceramı anlatmak istiyorum sizlere ^^
Öncelikle ben Adana da okuduğum için öncelikle İstanbul'a gitmem gerekti ve büyük bir hata yaparak otobüsü tercih ettim. Hata diyorum çünkü cidden yorucu bir yolculuktu. 10 saat otobüs yolculuğu ardından otogar ve hava alanı arası 4 vasıta değiştirmemle sonunda esas yolculuğa başlayabildim. Uzun check in kuyruğundan sonra sonunda valizlerimi teslim edip uçağın kalkış saatini beklemeye başladım. Hıım tabi benim yolculuğum yalnız değildi. Benimle beraber 7 arkadaşım daha vardı ve beraberken daha eğlenceli tabi ki. Beklerken etraftaki korelileri izleyip onlarla konuşmaya çalışmak gibi :D 


Sonra beklenen an geldi ve biz uçağa bindik :) hepimiz heyecandan yerimizde duramıyoruz tabi :) Herkes her anı ölümsüzleştirmek için fotoğraflar çekiyor filan. İşte bu anlardan bazıları :



Ordan bakınca nasıl görünüyor sorusuna cevap :) Bir harika değil mi ?


Uçağa biner binmez elinize bir havlu veriyorlar sıcacık bişey ve sanırım buharda bekletilmiş :) Bu elimizi yüzümüzü silmek için olsa gerek diye düşünüyorum. Hijyene de önem veriyorlar. O havluyu saklamayı unutmuşum şimdi fark ediyorum :D
Ardından bir adet yastık , terlikler ve de ince bir örtü :D Resmen evinde gibi , rahat rahat yastığına yatıp örtünün altına girip ayaklarını uzat ve uçuşun keyfini çıkar
İşte buda yolculuğumuzun gerçekten de çok kısa olmadığını açıklıyor  :) cidden böyle bakınca ne kadar da uzak değil mi ?



Sonra şu sevimli hostesler meydana çıkıyor ve atıştırmalık bişeyler getiriyorlar.
Kola ve çerezim :) alttaki şeyi çok sevmiştim ama ne olduğunu keşfedemedim malesef , heryerde aradım bundan :D yok yok yok . . .

Eee bu kadar şeyden sonra televizyonsuz olur mu ?
Açıyoruz televizyonu tabi :) Bir sürü film olmasına rağmen çoğu korece veya ingilizce altyazılı olduğu için o kısmı geçiyorum ve müzik kısmına geliyorum :) Rüya gibi bir K-Pop listesi. ( Tabi ki sadece kpop yok başka kategorilerde mevcut) 
Alttakini sevgili kardeşim için çekmiştim :) Yolculuk boyunca bunları dinleyerek geçirdim diyebilirim.


Sıra geldi yeeemeek yemeye :) Bu arada şunu da söylemeliyim yolculuk boyunca sınırsız yeme içme mevcuttur, alkollü alkolsüz içecekler çerezler vb. :) Her dakika hostesleri çağırıp birşeyler isteyebilirsiniz ( utanmazsanız tabi :D ve bir de anlaşabilirseniz. Bir kolayı istemek için bile ağzımız yüzümüz şekil değiştirdi :) çok kibar kola diyorlarda ^^)
 *** Vejateryan menüsü diyorum ben kendilerine :) Ama ayrıca kore yemeği de denilebilir 
 ***Bu da etçil menü :D Ben tabi ki 2 öğünde de  bu menüyü tercih ettim . Henüz hazır değildim Kore yemeklerini yemeye :) Biraz korkuyordum açıkçası ilk zamanlar ama sonrasını hiç sormayın :) Denemediğim şey kalmadı . Bunu başka bir yazımda açıklarım ^^
İşte böyle eğlenceli,  macera dolu 10 saatten sonra Kore'ye adım atmış bulunmaktayız :) 

7 yorum:

  1. Uçak yolculuğu dahi oldukça heyecanlı, gerisini heyecanla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)
    Bende koreye gelicem ölmesek insAllah ama şunu sormak istiyorum ne kadar paran olsa seni atar koreye :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım gidebilirsin :) ortalama 5 -6 bin arası bir meblan varsa :D muhtemelen rahatça bütün masrafların ve harcamalarına yeterli olur diye düşünüyorum
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Birde kalacak yer konusunda durum nedir acaba ?

      Sil
  3. Hmm iyimiş 5-6bin sevindim. Gözümde çok büyütmüşüm :) bu arada instagram da takipcinim bu blogu yapmanda harika olmuş devamini bekleriz gitmeden biraz daha bilgi sahibi oluruz :)

    YanıtlaSil
  4. Canım bende yaklaşık 1 ay sonra gidiyorum kardeşimle.Yalnız kalacak yer sorunumuz var.Tavsiye ettiğin otel var mı?

    YanıtlaSil
  5. Canım bende yaklaşık 1 ay sonra gidiyorum kardeşimle.Yalnız kalacak yer sorunumuz var.Tavsiye ettiğin otel var mı?

    YanıtlaSil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages