Korece Kaynaklarım . . . - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Korece Kaynaklarım . . .

Share This


  'Yeni yılın ilk gününden merhaaabaaaa ' diyerekten bir yazı yazmak istiyordum aslında :D Ama biraz üşengeçlik birazda yoğunluk sebebiyle günler geçti , bari yeni yılın ilk yayınından merhaba diyelim :)
   Uzun zamandan sonra tekrar yazmak biraz heyecan verici aslında. Yazacak anlatacak o kadar çok şeyim var ki. 
   Öncelikle sizlere bu yazımda Korece kaynaklarımdan bahsetmek istiyorum. Kullandığım ve tavsiye edeceğim kitaplarım , umarım size de paydası dokunur. 



   İlk olarak en sevdiğimden başlıyım. Bu kaynak bile sadece koreceyi en başından sonuna kadar öğrenmenize yardımcı olabilir. Yeter ki dikkatlice çalışın. İçinde ayrıntılı olarak her şey anlatılmış durumda. Konu anlatımları ,alıştırmalar , kelimeler ve okuma metinleriyle bir korefanının ve korece öğrenmek isteyen kişinin elinde bulundurması gereken bir kaynak olduğunu düşünüyorum :D ( tabi ki bu benim şahsi görüşüm )



  Bir diğer kaynağımsa DR. S. Göksel TÜRKÖZÜ'nün Korece 1 kitabı. bunun 2-3 'üde var ama malesef ona sahip değilim. En kısa zamanda temin edeceğim inş.
Bu kitapta daha çok okuma metinleri üzerinden gidilmiş , sıfırdan başlayan bir birey için 2. planda olmalı diye düşünüyorum çünkü konu anlatım kısmı biraz daha az. Okuma metinleri üzerinden konu işlenmiş ve ben genelde bu kitabı genel tekrar , alıştırma veya okuma kitabı gibi olarak kullanıyorum...
,

  Bu ise daha pratik bir kaynak , Koreye gidiyorsanız evet yanınızda bulundurmalısınız adı üstünde ' Konuşma Kılavuzu ' yani sıfırdan başlayıp öğrenmek için çok uygun değil . Daha çok pratiklik katmak amacıyla veya genel tekrar , bilgi tekrarı gibi düşünülebilir. Bu kitabı kardeşimle beraber almıştık :) Kendisinin ilk korece kaynağıydı ^^
Tabi ki de bir şeyler katıyor size o ayrı  . . .


   Bu ise daha değişik bir kaynak :D Evet güzel hemde türkler için hazırlanmış ama şahsen ! bir kaç sebepten dolayı pek sevemedim. Çok güzel anlatımı var sade ve kolaylıkla anlayabileceğiniz bir kitap . Kesinlikle çok yardımı olacaktır bir çok alıştırması mevcut amaaaa işte sevmediğim mevzusu burada ortaya çıkıyor malesef ki cevapları mevcut değil. Size nasıl yapacağınızı anlatıyor , öğretiyor ve bitiriyoor. :D

   Bunların dışında daha çok internet ve android uygulamalar kullanıyorum. Özellikle birazcık ingilizceniz varsa internette o kadar güzel kaynaklar var ki . Kelimelerle ifade edemem o mutluluğu.
Ve ben genelde o kaynaklardan daha çok çalışıyorum. Onları da sizlerle paylaşmayı düşünüyorum tabi ki . O zamaann bir sonraki yazımda görüşmek üzere. .  
                                                                                                            Sevgiyle Kalın . . .

8 yorum:

  1. İlk seti nerden temin edebiliriz bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında temin etmesi biraz zor sanırım. Normalde pandora.com sitesinde var ama biraz pahaliya satılıyor. Ama d&r da bazen set olarak satiyorlar uygun fiyata. Ben facebook.da biri satıyordu ondan almıştım. Bi vesileyle de arkadaş olduk :)

      Sil
    2. ben nasıl elde edebilirim.pandorada 2 ve 3 yok :((

      Sil
  2. Korece öğreniyorum kitabını ucuz alacığım bir yer var mı acaba ben öğrenci çocuğum hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında en zor bulunan set o maalesef d&r da bulunmadığı için. pandora.com sitesinde satılıyor ama pek uygun değil. ben şans eseri facebook.da bir Kore sayfasında reklamını görüp almıştım.

      Sil
  3. korece öğreniyorum 1 2 3 nereden aldın ve nerede bulabiliriz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bende aldım bu kitaptan öğrenmesi kolay sürükleyici açıklamaları gayet iyi bir şeylerde katıyor insana çok beğendiğim bir kitap oldu kendisi. Siz koreceyi baya öğrendiniz mi acaba kaçıncı seviyeye geldiniz ? Topik sınavına giricem de ben nisan da sizce ilk level için yeterli olur mu bu kitap?

    YanıtlaSil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages