Kore'de Hayat Başkadır :) ahhhhh başkadır - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Kore'de Hayat Başkadır :) ahhhhh başkadır

Share This
  
 Kucak dolusuu merhabaalar sayın okuyucularım :)
Bugün Adana şartlarına göre inanılmaz bir soğukla güne başladık ve içimizi ısıtacak bir şeyler yazmak istedim ve böylelikle kendimi bilgisayar başında buldum . Umarım sizde okurken keyif alırsınız. 
Bu günkü konumuza gelirseekk ; Kore de bulunduğum süre içerisinde benim tuhafıma giden değişik bulduğum bir kaç olayı anlatıyım diyorum ^^


***İlk olarak sigara içme konusuna değinmek istiyorum. Evet biliyorum çok zararlı ama malesef bende o zamanlar içiyorum ve normal şartlarda Kore'de yaşıyor olsam kesinlikle daha önceden bırakabilirmişim :) Çünkü orada sigara içmek biraz zor sanırım. Açık havada bile çoğu yerde sigara içilmiyor sadece belirlenmiş sigara içme alanları var ve oralarda içmek serbest.  Hadi bunu anladık diyelim ya şuna ne dersiniz : Beni evinde misafir eden bir kaç kişiden de alığım bilgilere göre bazı apartmanlarda içmek yasakmış. . .



SİGARA İÇME ALANLARINDAN BİR TANESİ :) 

Yine bu sigara meselesiyle ilgili bir diğer ilginçlikse petrol ofisleri. Biliyorsunuz bizim ülkemizde 'petrol ofisine geldik sigara içmeyelim çok tehlikeli ' anlayışı yoktur. Oralarda sigara içmek gayet doğaldır ve sigara içmek için küllük bile koyulur. Orada yaşadığım bir olaysa aslında fazlasıyla utanç verici ama yinede anlatacağım. Uzun zaman sigara içecek yer bulamadıktan sonra ( yani gezme esnasında içemedik ayıp olur diye) biz 3 arkadaş benzin alma esnasında fırsatı değerlendirelim dedik ve yolun kenarındaki kaldırımda ( petrolün dışında yani ) içelim dedik. Sigarayı yakmamızla petrolde bekleyen bir kaç insanın bize gelmesi bir oldu :) Kibarca rica ettiler ve ' lütfen sigaranızı karşı kaldırımda içer misiniz , burada petrol ofisi var ve çok tehlikeli ' dediler. Biz tabi şok ! :D Hemen utançtan sigaramızı söndürüp özür diledik tabi ki . Bu ve benzeri bir çok konuda çok duyarlılar kısacası. .  .
MİSAL , BUSAN'DA GİTMİŞ OLDUĞUMUZ BİR PLAJ VE SİGARA İÇİLMEZ UYARISI. . .

***Bir başka meseleden bahsedelim şimdide. Mesela yolda yürüyoruz ve ışıklardan karşıya geçecegiz değil mi? Genelde ne yaparız ? Tabi ki sağa sola bakıp boş bir aralık bulduğumuz dakika yola atlarız değil mi ? ( Genel olarak tabi ki.. Genelde hep böyle yapılır yani ) Ben de Seul caddelerinde çok sevgili arkadaşlarımla gezerken ( bu arada yolculuk Namsan Tower'a idi :D ) ışıklardan karşıya geçmek için yolun kenarına geldik. Bende doğal olarak etrafı kontrol ettim ve yollar bomboş ne var yani geçsem nooolacak dedim ve yola atladım :D veeee tabi atlar atlamaz iki tane eli omuzunda hissettim ^^ acelece beni geri çektiler ve yasak olduğunu belirttiler. Gerçekten de yol bomboş olmasına rağmen kırmızı yanıyor diye bir tane insan bile karşıya geçmedi ve yeşilin yanmasıyla yürümeye başladılar :D Çok hoş değil mi ? 

BU FOTOĞRAF BAŞKA BİR ANIMDAN BİR KARE :) O ANI ANLATAN BİR FOTOĞRAF ÇEKMEMİŞİM :D 
EVİNDE MİSAFİR OLDUĞUM ABLACIIMLA ÖZ ÇEKİM YAPARKEN. HERKES YÜRÜME DERDİNDE BİZDE FOTOĞRAF :D

*** Son olarak ( tabi ki şimdilik :D yoksa bu konu bitmez ve bitmeyecek ) size şu tuhaf ve devasa varlıklarla tanıştırıp yazıma burada son veriyorum :) 
Öncelikle uyarıyorum KORKU ÖGESİ İÇERİR :D KALBİ OLANLAR DEVAMINA BAKMASIN .



AYYY  YANİ ŞU ANDA YAZARKEN BİLE BAKAMIYORUM :) SİZ BAKABİLİYORSANIZ NE ALAAA ^^ ZATEN FOTOĞRAFI DA BEN ÇEKEMEDİM KORKUDAN , ARKADAŞIM ÇEKTİ.

AYYY YOKK YA BÖYLE BİR ŞEYİ DE CANLI CANLI İLK DEFA GÖRÜYORUM. AVUÇ İÇİ KADAR BÖCEK Mİ OLUR ARKADAŞ oo 

Kısa bir bilgi veriyim bu fotoğraflarla ilgili isterseniz. Burası bir fabrikanın arka kuytu kısımları :D ( yine bir sigara molası arayışı ) Biz buraya Kimchi yapımını öğrenmek için gitmiştik ve bizde yaptık :D eğlenceliydi 

Eveet şimdilik burada son noktayı koyuyorum , artık nasıl uyursunuz bilemiyorum :D 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere , size bu tarz bilgiler vermeye devam edeceğim.
SEVGİYLE KALIN . . .

1 yorum:

  1. Anlattıklarına göre eğlenceli bir ülke olduğu kesin :)

    YanıtlaSil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages