Neden mi Kore ? - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Neden mi Kore ?

Share This

İyi geceler sevgili okurlarım. . .
Şu an saat 1e geliyor ve gece gece nerden esti bu yazma fikri diye düşünüyor olabilirsiniz :) hemen açıklıyayım. Genelde pek kendim hakkında yani düşüncelerim veya duygularım hakkında yazmam ama bugün yazmak istedim. Bunu tetikleyen şeyse bazılarına çok komik gelebilir ^^

Uzun zamandır yoğun çalışma merasimim sebebiyle dizi izleyemiyordum . Hazir tatil yapiyorken ( ailemi ziyarete geldim de bir haftalığına ) ve hazır kardeşimlede bir araya gelmişken izleyelim dedik ve yine duygularım tavan yaptı :)

Hmm aslinda tam olarak nasıl başlayacağımı da bilmiyorum . Şöyle yapalım , soru cevap şeklinde ^^ Hem bazı şeylere de açıklık getirmiş olurum. Mesela hep gelen bir soru ' Neden Kore ? ' Veya 'Kore dizilerinde seni bu kadar etkileyen şey ne ? ' Aslında benim cevabım bir çok Kore fanının cevabından farklı olacak. Yani sırf cok tatlılar işte ne biliyim çok romantik filmler vb bu tarz cevaplar verebilirsiniz belki. Evet öyleler ama beni etkileyen tek şey bu degil, ben bu dizilerde cok farklı bir duyguyu yakaladığımı düşünüyorum. Ben orda özgüveni, başarıyı , azmetmek gerektigini görüyorum yani ben ne zaman bir kore dizisi izlesem motive oluyorum. Ne kadar zor olsa bile bir hayalim varsa onun icin uğraşmam ve bunun sonucuna ulaşabileceğime inanmam gerektiğini hissediyorum. Kore dizilerinin klasiğidir hepimiz biliriz bunu. Genelde cok saf cok da basarili olmasalar bile asla pes etmezler ve sonucunda her şeye ragmen istedikleri uğruna savaşırlar. İşte ben bu dizileri izlediğim zaman kendi kendime 'evet basarabilirsin , sen çok iyi bir mühendis olacaksın ve iyi yerlere gelecesin ' diyebiliyorum ve bu his size inanılmaz bir güven duygusu aşılıyor. Bu konuda yalnız mıyım sadece ben mi böyle hissediyorum merak ediyorum aslında ^^
Bir diğer soru : 'Koreye gitmek neden bu kadar önemli ? '
Bunun cevabi aslinda hepinizin cevabiyla ayni görünebilir :) Hayallerimi yaşadığımı hissedecegim çünkü oraya gidebilirsem ^^ ama bu demek degil ki hıım dizilerde gördüğüm dünyayı gormek istiyorum . Aslinda evet görmek istiyorum ama dizilerde ki gibi görmeyi tabiki beklemiyorum ve öyle de degil zaten :) gittim gördüm ama benim asıl görmek istediğim şey bana sadece bir dizi yoluyla bu kadar güzel şey hissettiren şehrin içinde olup o havayi almak o hep dizilerde gördüğümüz sokaklarda gezmek yada en basitinden ayni şeyleri yiyebilmek :) Bu duygu oyle inanilmaz ki evet bu tam anlamiyla 'hayal dünyamın içine girmek ' gibi birşey. Zaten Koreye giderek dizilerin bana hep verdiği o hissi de dogrulamış oluyorum :) BİR ŞEYİ ÇOK İSTERSEN OLUR. Ama tabi öyle kuru kuru istemek de olmaz bunun için bir şeyler yapmalısın. Gerçekten istiyorsan ve elinden gelen her şeyi yaptıysan mutlaka ulaşırsın güven bana :)
Son bir soruyla artık uyuma moduna geçeceğim
 'Neden türk dizilerinde veya genele yayayım diğer yabanci dizilerde böyle hissetmiyorsun ? '
Bu da basit aslında. Yanlış anlamayın bu söylediklerimi ama söyleyin hangi türk dizisinde veya bir Amerikan yapımı dizide olaylar bu kadar saf temiz anlatılıyor veya hangisinde 5.bölüm sonrasi kızla erkek yatak moduna girmiyor. Yadaaaa bir dizi çok tutuldu diye 5 sezon çekilip konu inanılmaz boyutlara gitmiyor. Bir diziye başlıyorsun 5 yıl sonra bakıyorsun ki bu senin izlemeye başladığın diziyle aynı olmayacak şekilde zıt şeyleri barındırıyor. . . Aslında olay çok basit yani belki size de çok saçmalamışım gibi görünebilir ^^ Ama benim düşüncelerim bunlar . Koreyi ve dizilerini sevme sebebim en basit şekilde söylersek beni mutlu ediyor ^^ Yeterli bir sebep degil mi ?
Vee size bir sır vereyim ...
Nerede mutluysaniz orada yaşayın .
Neyi yapmayi seviyorsanız o şeyle ilgilenin veya kiminle mutluysaniz onunla yaşayın .. Musmutlu bir hayat yaşamanın sırrı ♡
Umarım sizde hayallerinize ulaşırsınız ^^ Mutlu mutlu bir yaşam diliyorun sizlere .. iyi geceler . . .

2 yorum:

  1. Yazılarınızı gerçekten güzel bir dille açıklayıcı bir şekilde yazmışsınız devamını beklerim . Benimde en çok merak ettiğim şey şehri sokakları .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bu sefer gidişimde çok daha ayrıntılı gözlemleyip yazacağım. O zaman daha yararlı paylaşımlarda bulunabilirim sizin için

      Sil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages