TAEYANG - EYES, NOSE, LIPS - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

TAEYANG - EYES, NOSE, LIPS

Share This

Bu da bayıldığım bir şarkı , sözleri cidden çok hoş. İlk dinlediğimde sözlerini hiç anlamadığım halde beni etkisine almıştı. Sonra sözlerini görünce neden bu kadar etkilendiğimi anladım. Korecesi ve ingilizcesi video da olduğu için onları yazmıyorum :)

Bakın :



Üzülme, üzülme sakın 

Daha da acınası kılıyor bu beni. 

O güzel, kırmızı dudaklarınla 

Acele et ne olur, öldür beni de öyle git. 

İyiyim ben. 


Bak bana son bir defa, 

Gülümse hiçbir şey olmamışçasına 

Ki hatırlayabileyim gülüşünü 

Özlediğimde seni 

Ki çizebileyim yüzünün portresini 

Zihnimde. 


Gitmene izin vermeyen bencilliğim 

Takıntıya dönüştü seni esir eden. 

Yandı mı canın benim yüzümden? 

Oturuyorsun cevapsız, sessizce. 


Niçin aptalın tekiyim, niye unutamıyorum seni? 

Ve sen çoktan gittin bile. 


Gözlerin, burnun ve dudakların 

Ellerin, bir zaman bana uzanan 

En ucuna dek parmaklarının 

Hissedebiliyorum hâlâ seni 


Yanıp kül oldu fakat bir kıvılcım misali 

Kavruldu ve harap oldu tümüyle aşkımız 

öylesine acıtıyor ki 

Lakin bir anı olabilirsin artık benim için 


Seni seviyorum, seni sevdim 

Yeterli değildim anlaşılan 

Olur da tesadüfen görebilirim belki seni yine 

Bir an için olsa da 


Huzursuz düştüğüm her bir gün 

Soluklaşıyor sana dair her şey 

Sıcacık gülümsüyorsun eski fotoğraflarımızda 

Yaklaşan vedamızdan habersiz 


Gitmene izin vermeyen bencilliğim 

Takıntıya dönüştü seni esir eden. 

Yandı mı canın benim yüzümden? 

Oturuyorsun cevapsız, sessizce. 


Niçin aptalın tekiyim, niye unutamıyorum seni? 

Ve sen çoktan gittin bile. 


Gözlerin, burnun ve dudakların 

Ellerin, bir zaman bana uzanan 

En ucuna dek parmaklarının 

Hissedebiliyorum hâlâ seni 


Yanıp kül oldu fakat bir kıvılcım misali 

Kavruldu ve harap oldu tümüyle aşkımız 

x

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages