Tekrardan Kore Yolculuğu - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Tekrardan Kore Yolculuğu

Share This
Merhaba arkadaşlar ;
Uzun zamandır yazamıyorum farkındayım :) Hatta daha geçen seferki Kore turumun ayrıntılarıyla ilgili yazılarımı bile tamamlayamadım yoğunluk ve çalışma temposu yüzünden. Kusura bakmayın şimdiden. En kısa zamanda ayrıntılı bilgiler paylaşacağım. Şimdi ise tekrardan bir gitme durumum söz konusu ve hazırlıklara başladım. Biliyorsunuzdur belki turla değil de bireysel gitmeyi tercih edenlerdenim bu yüzden seyahatimin tüm aşamalarını planlayıp yola öyle çıkıyorum. Ve yine bilen bilir son gezimde bilet parasını çok çok ucuz bir meblaya yakalamıştım :) şu an ona uğraşıyorum diyebilirim , bir daha o fiyatlara bulmak elbette mümkün değil farkındayım ama mümkün olan en az tutara bulursam daha çok kalıp daha farklı yerler gezebilirim :)
Bu yazımda sizlere soru sormak istiyorum:

  • Görmek istediğiniz yerler nerelerdir ?
  • Denememi veya yorumlamamı istediğiniz yiyecekler - içecekler nelerdir ?
  • Kozmetik dünyasını merak ediyor musunuz veya görmek ister miydiniz ?
  • Veya bilmek istediğiniz başka her hangi bir şey ?  

Bunlarla ilgili yorumlar yaparsanız sizin için daha derinlemesine bir gezi yapıp bilgi akışında bulunabilirim :)

GÖRÜŞMEK ÜZERE . . .

1 yorum:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages