Kore'de sinemaya gitmek :D - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Kore'de sinemaya gitmek :D

Share This

Kore'de sinemaya gitmek :D

Evet biraz tuhaf, başlangıç seviyesi korece bilen biri tamamen korece bir sinema filmini nasıl izler sizce ? :D

Evet ilk başlarda baya zordu, böyle bakıyorum sanki acıklı bir an gibi ama tepki veremiyorum tabi belki konuşmalarda anlamadığım başka bir anlam vardır diye. Sonra etrafıma bakıyorum 'hııı evet onlarda duygulanmış demek ki doğru hissetmişim' diyip duygulanıyorum. Sonra sanki bir sahne bana komik geliyor gibi ben hemen yine etrafıma meraklı gözlerle bakıp diyorum kendime :D 'evet komik bir sahneymiş gülebilirsin' :D :D ama sonra yavaş yavaş söylenenleri anlamasam da sadece izleyerek de anlayabildiğimi fark ettim :D :D eğlenceli ve güzel bir deneyimdi .

Bilmiyorum siz bu filmi izlediniz mi ama , dublajı çıktığında izledim ve anlamışım gerçekten :D :D tavsiye ederim size de

Hmm birde şunu da ekleyeyim ; orada sinema izlerken bizim gibi filmin tam ortasında "molaaa" diye bir şey yok. Bir başladınız mı sonuna kadar izliyorsunuz. Yani filmin en heyecanlı yerinde bölünmüyor keyfiniz. İyi mi kötü mü onu size bırakıyorum ama benim hoşuma gitti. Kore Kültür Merkezi hocalarımız ilk Türkiye'de sinemaya gidince bu durum çok tuhaflarına gitmiş :) Filmin ortasında bölünmesi ... 
Bir başka farklılıksa ; mesela biz film izlerken mısır kola alırız ya onlarda da aynı aslında tek farkla :D onların patlamış mısırları iki çeşit . Tatlı bir sosla yapılmış patlamış mısırları mevcut ^^ ilk yiyemedim alışılmışın dışında bir tat geldiği için :D Alışmışız nede olsa bol tuzlu mısırımıza , sonra alışıyorsunuz tabi ve gömülüyorsunuz kovaya :D



Filmin adı : The Admiral (2014) - Kasırga deniz

Bu arada KOREYE SON 59 gün kıh kıh kıh :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages