KOREYE SEYAHAT - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

KOREYE SEYAHAT

Share This

Merhaba sevgili okurlarım :)) Nasılsınız görüşmeyeli ? Uzun zamandır yazmayı planlıyorum ama bir türlü iş yoğunluğu ve stresinden fırsat bulamadım. Bugün baharın verdiği yetkiye dayanarak biraz aylaklık yaptım ve kaçamak bir yazı yazayım dedim :D Veeee fark ettim ki Kore'ye gitmemize ne kadar da az bir zaman kalmış. Böyle bakınca çok gibi görünüyor 3 ay ama ilk bileti aldığımız zaman neredeyse 6 aydan fazlaydı :D Yarısından fazlası bitirmişiz demek ki zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi ? Çok heyecanlı bir bekleyiş süresi bu gerçekten. Hepinizin bu duyguyu tatmasını umuyorum.
Şu aralar çokça duyduğum bir sorudan bahsetmek istiyorum aslında size bugün . ' Kore'ye iş için mi yoksa gezmek için mi gidiyorsun ?' Aslında ilk başta tek amacımız 1 ay boyunca gezmek ve orada hep yapmayı istediğimiz ve görmek istediğimiz yerleri görmek ve yapmaktı tek planımız. Sonra bekleyiş süresinin uzunluğu düşünmemiz içinde bir fırsat oldu ve bu 1 aylık zaman gezmek için baya büyük bir zaman zarfı dedik :D Bunu kendimize avantaja çevirmek adına iş fırsatlarını da araştırmayı düşündük. Neden olmasındı ki ? :D Kendi mesleklerimiz ile alakalı geniş bir araştırma yapıp ilerisi için belki de güzel fırsatlar bulabilme umuduyla gezimize yeni bir amaç katmış olduk. Tabi bizim hesaplarımızla orası tutar mı bilemem ama en azından şansımızı denemeliyiz değil mi ? O zaman hayırlısı diyelim veeee hayal kurmaya devam edelim gençler :-*
 Öpüldünüz , Sevgiyle kalın

AN İTİBARİYLE KOREYE GİTMEMİZE 103 GÜN KALMIŞ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages