Kore'de Konaklama :) - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Kore'de Konaklama :)

Share This

Merhabalar :)
Bugün sonunda uzun zamandır yazmak istediğim yazıya başlayabildim ... Bu yazım da Kore'ye 3 ay kala temalı olacak. Yoğuuun araştırmalar içeren bir ay sonunda size yaptığım araştırmalardan ve sonuçlarından bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır araştırdığım bir konu olan 'Nerede kalacağız arkadaş biz ?' sorusuna sonunda dün itibariyle çözüm bulmuş bulunmaktayım:D


**   https://goshipages.com/  **  Bu site gerçekten çok başarılı bir site , hem uygun fiyatlar hemde çok güzel yerler.İlk başta biraz tereddüt etmiştim ama sonra iletişim kurunca güvenmeye başladım. Ve sonunda resimde gördüğünüz Guesthouse'a karar verdim. Ödeme konusunda da fiyatın tamamını direk havale istemiyorlar o yüzden içiniz rahat olabilir. Sadece öncen kapora niyetine 100 $ gönderiyorsunuz kalanını da gittiğinizde tamamlıyorsunuz. Yani bana çok mantıklı geldi. Hıııı ayrıca şunu da belirteyim aynı oteli farklı bir kaç siteden girip arayın :D benim anlaştığım fiyatın 2 katı :D :D  Bu konuda biraz şanslıyım sanırım. Verdiğim adresten bağlantı kurarsanız değişik indirimler kazanabiliyorsunuz çünkü . Mesela bu indirimler ne mi ?
2 hafta kalacaksanız % 10
1 ay kalacaksanız da %50 indirime sahipsiniz. Yani başka sitelerden girip ayarlarsanız bu indirime sahip olamıyorsunuz maalesef.
Ben ne kadara kalıyorum derseniz de hemen açıklayayım. Biz kardeşimle beraber gideceğimiz için iki kişilik odaları tercih ettik çünkü daha uyguna geliyor ve oda sadece size ait tabi ki , ayrı ayrı odalarda kalmak istemedik. Birde %50 indirimi de kapınca tabi 600.000 won.a denk geldi yani tl hesabına göre ortalama 1500 tl ye ikimizin kalacağı yeri ayarladık. Birazcık araştırma yaparsanız zaten bu fiyatın böyle bir yer için ne kadar hoş olduğunu fark edersiniz. Normalde 3 milyara denk geliyor zaten. İşte bu işi de böyle ucuza kapatmanın verdiği mutlulukla günü kapatıyoruz :D Bilen bilir uçak biletini de yarı fiyatına almıştık . Bu konuda cidden şans bizden yana ^^ Gidebilmemiz için her şey bizden yana mı ne ? :D :D

Hmm bir de evin imkanlarından da bahsedeyim yeri gelmişken. Ev her yere çok yakın ve merkezi bir konumda ,ulaşım çok kolay. Sabah kahvaltısı mevcut isterseniz kendinizde yemek yapabiliyorsunuz çünkü içinde bir evde olması gereken her şey mevcut. Bütün ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz yani. Şimdilik ilk izlenimlerim bunlar çoook beğendim :D Bir de gidiş dönüş sonrası yorumlarımı yaparım artık

İşte böyle :) Aklınızda her hangi bir soru varsa bana yazmaktan çekinmeyin lütfen
Sevgiyle kalın :-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages