Senden Önce Ben :) - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Senden Önce Ben :)

Share This

         Senden Önce Ben ! 
Öylesine anlamlı ve güzel bir kitap ki kelimelerle ifade edemem. Mutlaka bir kitap kurdunda bulunması gereken ve okuması gereken bir kitap :) Etkisinden çıkamayacaksınız , aşk nelere kadirmiş diyerek bir gecede bitecek bir kitap ... 
İçeriğiyle ilgili çok fazla bilgi vermek istemiyorum aslında hevesiniz kaçmasın :) Sadece küçük bir ön ilgi vereyim dedim.Bu sürükleyici ve doyurucu hikaye neredeyse ilk sayfadan itibaren insanı etkisi altına alıyor ve mutluluğu, acıyı, öfkeyi ve kederi bir arada hissetmenizi sağlıyor. Yer yer eğlenceli, yer yer üzücü, ama hiçbir noktada sizi şaşırtmaktan vazgeçmiyor.Lou’nun yerinde olsam ne yapardım ? Kendi kendimi sorgulamama, çelişmeme neden oldu ve hala net bir karar verebildiğime emin değilim. ;)
Özetle içinde herkesin kendinde bir parça bulacağı sıcacık bir roman. Biraz romantik biraz dram ama tam anlamıyla bir aşk romanı.
Evet sloganımız bu ' Aşk vardır , ona inanmaktan vazgeçme!! ' Böyle diyoruz da işte aslında o kadar kolay olmuyor her şey değil mi ? Okuyun ve görün aslında hiç bir şey kolay değil , kolayca olmaz ama asıl zor olan güzel değil midir ? 



1 yorum:

  1. Evet güzel kitap çoğu kişidende duydum bu kitabı.Ama henüz okuma şansım olmadı .Umarım aldığımda okuyacağım.

    YanıtlaSil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages