İçimizden Biri ! - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

İçimizden Biri !

Share This


Bu yazıyı internette dolaşırken gördüm ve cidden çok hoşuma gitti. 
Sizinle de paylaşmak istedim. Değişim programıyla Türkiye'ye gelen bir Korelinin yaşadıkları ve Türkiye hakkında düşünceleri. 
Bence sizinde hoşunuza gidecek ben okuduğumda duygulandım ve mutlu oldum :)

Sizinde böyle Koreli samimi olduğunuz arkadaşlarınız var m merak ettim :) Onlara iyi davranın , şimdiki nesil tamamen oppacı bir nesil olmuş gibi görünüyor ve üzülüyorum. Biz sadece orda çoook yakışıklı erkekleri veya oyuncuları var diye mi Koreyi seviyoruz ?!! Ben böyle olmaması gerektiğini düşünüyorum, bilinçsizce gerçekleşen bir hayranlık bence bu. Ülkenin kültürünü geleneklerini araştırmadan bilmeden Koreyle kardeş ülkeyiz seviyoruz demek de bu saçmalıklardan biri. Her açıdan tanımalıyız ve asıl güzellikleri o zaman farkediyorsunuz . Bende size bunları anlatmak istiyorum aslında. ( İlerleyen zamanlarda :)  )
Özetlemek gerekirse evet biz gerçekten kardeş ülkeyiz ve onlar hakkında bişeyler öğrenmemiz gerekir sadece oppa oppa diye ünlüler için ölüp ölüp dirilen bir kitle olmaktan çıkmalıyız. Evet benimde çok sevdiğim şarkıcılar ve oyuncular var tabi ki ama herşey tadında güzel , önemli olan tadını kaçırmamak ve KOREFANI olarak kendimizi güzel tanıtabilmek. ( Şahsi düşüncem ) Çok fazla konuyu dağıtmıyım en iyisi :) Ülkemize gelmiş bir Koreli ve gerçekten burayı benimsemiş bu çok güzel bir duygu gerçekten :)  ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages