Tokyo Sokak Modası - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Tokyo Sokak Modası

Share This
Merhabalar :)
Bugün Tokyo sokaklarına ineceğiz ve orada neler trendmiş bir bakacağız .
Tarzlar bize baya uzak ama içlerinden sevimlileri de var . Cesaret edebilsem giyerim dediklerim ayni :) Ama milletin bakışlarından da korkuyorum 🙈🙈


Bu ikisi gayet normal aslında bence giyilebilir . Hele ki soldaki çok hoş başka bir rengi olsaydı tercih ederdim muhtemelen 💖💖


Bunlar pek tarzım değiller biraz serseri serbest stili gibi :D Ama yine de hoş 


Bu ikisi ise giymeyi isteyip de cesaret edemediğim kısım :) baya farklılar özellikle sağda ki. Ama gerçekten çok farklı tarzlar ve bu tarz farklar hoşuma gidiyor. Değişik şeyleri her alanda severim 


Bunlar yine pek benim tercih edeceğim tarzlar değil. Aslında parçalar tek olarak güzeller ama bir araya böyle gelmemeli bence :)) Bana verseler bunların hepsini ben çok hoş şeyler yaparım 😝😝


Buna zaten yorum bile yapamıyorum :)) O derece 😶😮😮

7 yorum:

  1. Tokyonun sokak modası bizim burada cosplay olarak geçiyor sanırım :) biz böyle giyinsek sanırım dışarıda haber oluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aayy hiç o açıdan bakmamıştım , gerçekten de andırıyor cosplay modasını..
      Valla süpürge sapıyla kovalar teyzeler dedeler bizi :D

      Sil
    2. :) Aklımdan geçmedi değil bende öyle yazmayı biraz düşündüm çok abartılı olucağı için biraz resmiyet bağladım içerik güzel başarılar dilerim @Gül hanım :)

      Sil
  2. İlginç tarzlar. Belki de bize farklı geldiği için ilginç olduğunu düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Bunların hiçbiri bana uymuyor maalesef :)

    YanıtlaSil
  4. Asyalılar moda konusunda çok ilgimi çekiyor. İnstagramda bir aralar çok takip ediyordum tokyo streat fashion adıyla paylaşılanları. En en en çok beğendiğim parça olan platformlar keşke Türkiye'de de olsa diyorum ama çok pahalı oldukları için eh...

    Bir de bana ilgibç gelen oradaki insanlar insanlar ne düşünür diye umursamadan istedikleri parçaları kullanıyorlar ya, hani ne kadar alakasız parçalar olsa bile ben bunu beğeniyorum diyip giyiniyorlar ya bu çok hoşuma gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende burada olmasını isterdim :)
      Evet en güzel tarafı da o , millet ne der diye düşünmüyorlar giyinirken özgürce giyiniyorlar ve bence bu çok hoş . Aynı şeyi düşünüyoruz bu konuda

      Sil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages