(2018) En Çok İzlenen Kore Dizileri - Kalbim Kore'de Kaldı

Games

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

(2018) En Çok İzlenen Kore Dizileri

Share This

2018'in sonlarına yaklaşırken, sektör yılın en popüler dramalarını bizlere sunuyor.

21 Aralık'ta Nielsen Korea'a göre verilerine göre en yüksek görüntüleme alan dizilerin bir listesi yayınlandı. Bu rapor, 1 Ocak ve 20 Aralık 2018 arasında yayın yapan kanallar arasında (SBS, KBS ve MBC) ve özel kablolu yayın kanallarında (JTBC, MBN, TVN, OCN ve daha fazlası) yayın yapan dizilerin reyting değerlendirmesiyle oluşturuldu.

17 Ocak'tan 22 Mart tarihlerinde yayınlanan SBS'nin “Return” dizisi, 2018'in en çok izlenen dizisi olarak 1'inci sırada yer aldı. % 17.4'e varan reytinklere sahip dizinin konusunun çekiciliği (gizem, suç, gerilim ) reytinkleri % 20,1 e yükselmesini sağladı.  Dizi yüksek sosyetenin karıştığı bir cinayeti  ve bu davayı soruşturmak için bir araya gelen dedektif ve avukatın güçlerini birleştirip çalıştığı hikayeyi anlatıyor.

 Return dizisi yayınladığında baş rol oyuncusu bayan (Go Hyun Jung) ve yaımcılar arasında bi sorun yaşanmıştı ve aktris diziden ayrılmıştı. Bu olumsuzluğa rağmen dizinin reytingleri düşmedi.

İşte 2018 'in en çok reyting alan (izlenen) dizileri :

1. SBS’s “Return”
2. tvN’s “Mr. Sunshine”
3. KBS 2TV’s “The Miracle We Met”
4. tvN’s “Encounter” [devam ediyor]
5. tvN’s “Prison Playbook”
6. SBS’s “Should We Kiss First”
7. SBS’s “30 but 17”
8. SBS’s “The Last Empress” [devam ediyor]
9. KBS 2TV’s “Black Knight”
10. tvN’s “100 Days My Prince”
11. MBC’s “Less than Evil”

Sizin bu yıl ki en sevdiğiniz drama neydi ?

4 yorum:

  1. Merhaba, kesif etkinliginden geldim. Sizi takibe aldim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  2. Kore dizilerini severim,özellikle de tarihi kore dizileini..Bu dizileri duymamıştım bi bakim,ilgi için saolun,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  3. ayy, mr. sunshine ile 30 but 17 izledim bunlardan :)

    en sevdiklerim ise bu yıl izlediklerimden yanii :

    your honor
    moon lovers
    ı am not a robot
    what's wrong with secretary kim? (bu en favorim yanii )

    haftasonu da 2018 öncesi en sevdiklerimi yazmıştımdıı :)

    şimdii, baksanaaa, 2019 başında başlayacak dizileri tanıtsanaa :) bi dee, hemen ilk hafta sonunda izlersen en iyileri söle de ben de seçeyiim hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2018'i sen benden daha çok izlemişsin sanki :) benim henüz fırsatım olmadı bir çoğunu izlemeye. Ayrıca tebrik ederim 'moon Lovers' ı izlemeye cesaret edebilmişsin :) o benim korkulu rüyam (Aşırı dram içerdiği söylendiğinden dolayı )
      2019 u da hazırlıyorum düzenleme aşamasında ^^

      Sil

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages